Grattiskort

Här kommer ett nytt födelsedagskort. Vi ska till Sara & Johan o alla ungarna i morrn o grilla o se ESC. Vi har ännu inte firat Rasmus som fyllde år i mars, samt Maja & Freja som var sjuka på deras födelsedag den 16 maj. De har inte heller firat Alina än, så det blir massa firande i morrn. Jag kom på att jag inte hade något kort till Rasmus så jag slängde ihop det här kortet ikväll, på ca en  halvtimme. Är nöjd för att ha gjort det så snabbt. Tänkte inte så mkt, utan bara "gjorde".
Sen när jag visade mitt lilla troll kortet så sa hon: "- Han har ingen mun, varför inte då?" och innan jag hann blinka så tog hon min silverpenna som låg på bordet och kluddade dit en mun... Kanske inte syns så mkt, för jag fyllde i en extra gång med ansiktsfärg, men det täcker inte helt. Busiga unge...!




Insida
 Lilla lappen som sitter i det stora fotohörnet vid pilen ska föreställa en riktig hundralapp som ska dit innan jag ger bort kortet...


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tusen tack för dina supergulliga ord inne hos mej!!! *ler generat*
Va snäll du är!!! *glad*
Vilket fint kort du gjort!! Älskar den stämpeln! Den är så perfekt till pojkkort!
Fint du dekorerat inuti kortet också =)
kram Petra
ps; du har råkat skriva fel när du länkar till din sida,..det står: http://[email protected]. Tänkte att du kanske ville veta, så hittar folk lättare till dej om du ändrar! *blink* =)
kramisar Petra

2008-05-28 @ 13:35:04
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0