Maja & Freja 2 år

image42

Maja & Frejas 2 årskort. Tack Johanna (jomzan) för hjälpen! Älskar verkligen färger på mina kort...

Nu har datorn pajat (- äntligen!!) *hehe*
Nej, det är inte speciellt kul, men det var verkligen på tiden att vi köper en ny och nu får jag som jag vill, så i helgen blir det laptophandlande...! *HURRA*
Man märker verkligen hur mkt man använder datorn när man ingen har. Det lixom kliar i fingrarna hela tiden och man kommer på sig själv att "bara kolla mailen m.m". Fördelen är väl att jag inte gör av med så mkt pengar på scrap/stämpelbeställningar på nätet ;-D

Det kommer ett till kort snart, men det hade lyckats försvunnit från USB-minnet, jag måste ju fixa allt på jobbet numera...

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Nöjet var på min sida :)
Va bra att datorn äntligen är paj! se till att inte lägga upp för mycket skit på den nu...

//Johanna

2008-05-15 @ 18:35:48
Postat av: Angelika

Oj vilken rolig blogg jag hittade här :-)
Vilka fina kort du gör!!Kanon!
Ha det toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0